آموزش مخ زنی

آموزش مخ زنی

اسرار جذب زنان متلک های خنده دار به دختران برای دوستی چگونه مخ دختران را بزنیم و به دخترها نزدیک شویم؟

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 24
  • بازدید دیروز : 54
  • بازدید کل : 399773

اسرار مانیه تیزم


اسرار مانیه تیزم

اسرار مانیه تیسم

کتاب قدیمی اسرار مانیه تیسم در بیان قوه جاذبه حیوانی و آثار حیرت انگیزی که از وجود انسان بظهور میرسد، ترجمه سید عبدالله سیار و در سال 1307 منتشر شده است.

در این کتاب موضوعاتی مانند اثر مانیه تیسم بر حیوانات و نباتات، دیدن بدون چشم، انتقال فکر، گواهی ضمیر، عالم خواب و عجایب آن و حکایاتی از مرتاضین هندی مطرح شده است. همچنین این کتاب حاوی تصاویری جهت آموزش دادن است.

مانیه تیسم چیست؟

مانیه تیسم قوه ای است که هنوز عده بسیار کمی به وجود آن پی برده اند. این قوه از همه طرف بر ما احاطه دارد و در انسان و حیوان و نباتات اثراتی مانند اثر مغناطیس در آهن و فولاد ظاهر میسازد.

کتب قدیمی هندو و چینی سرشار از حکایاتی است که در آن مردانی با تمرکز بالا قادر به انجام کارهای خارق العاده ای بوده اند. تمامی این اعمال ناشی از شناخت و استفاده از مانیه تیسم بوده اند.

مانیه تیزم دقت و حافظه را قوی کرده و به قوای معنوی انسان می ‌افزاید . نیروی مانیه تیزم بهترین وسیله برای نگاهداری تعادل قوای جسمانی و روحانی است و به این علل است که مانیه ‌تیزم را برتر از علم هیپنوتیزم می ‌دانند و اکنون در بیشتر نقاط جهان علما و پزشکان این علم را یاد می‌ گیرند. هیپنوتیزم دارای هیچ نوع قوایی نیست ولی مانیه ‌تیزم دارای نیرویی طبیعی است که در انسان از چشم و نوک انگشتان خارج می‌ گردد که حیوانات نیز دارای این نیرو می ‌باشند و از آن استفاده می‌کنند.


مبلغ قابل پرداخت 17,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 513

برچسب های مهم

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم  اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دیوان محمد علی موذن.pdf

دیوان محمد علی موذن.pdf

دیوان محمد علی موذن.pdf ... ...

تاریخ تمدن.pdf

تاریخ تمدن.pdf

تاریخ تمدن.pdf ... ...

دریافت فایل : تاریخ تمدن.pdf

جزوه دست نویس معادلات دیفرانسیل

جزوه دست نویس 88 صفحه ای معادلات دیفرانسیل دکتر مسعود آقاسی (آموزشگاه نصیر) ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

همانا خداوند سرنوشت هیچ قومی را دگرگون نخواهد کرد مگر خود سرنوشت شان را تغییر دهند.(رعد-11)هدف نهایی زنگی تسلط بر سرنوشت و رسیدن به آرزوهاست.تقدیر و سرنوشت شما در اختیار خودتان است.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما